سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۸:۵۸
۰ نفر

مهدیه مصطفایی: راز قبض‌های جعلی ۲ پارکبان قلابی زمانی فاش شد که آنها قصد داشتند از یک مامور پلیس هم کلاهبرداری کنند.

مامور پلیس مثل هر روز خودرواش را جلوی اداره پلیس آگاهی پارک کرد و به سمت محل کارش به راه افتاد اما در همان لحظه مرد جوانی با مراجعه به وی، یک برگ قبض به وی داد و از او خواست برای پارک خودرواش مبلغ ۲۰۰ تومان به وی بدهد.

مامور پلیس به محض گرفتن قبض، متوجه جعلی بودن آن شد و به این ترتیب لحظاتی بعد با پیگیری از شرکتی که نام آن روی قبض وجود داشت، متوجه شد مرد جوان و همدست وی که در آن نزدیکی بود، پارکبان‌های قلابی هستند، بنابراین با هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کرد.

از کارگری خسته شده بودیم

این ۲ جوان در شعبه ۱۱ بازپرسی شهر‌ری در مقابل قاضی نوفرستی قرار گرفته و در دفاع از خود گفتند: مدتی قبل از یکی از استان‌های غربی کشور برای کارگری به تهران آمدیم و در یک ساختمان شروع به کار کردیم، چند روز قبل با مرد ناشناسی آشنا شدیم که خود را پلیس معرفی کرده و مدعی بود اگر به دستورات او گوش کنیم خیلی زود پولدار خواهیم شد. 

از آنجا که از کارگری خسته شده بودیم تصمیم گرفتیم به حرف او گوش کنیم و وقتی تصمیمان را به وی گفتیم او تعدادی قبض پارکبان به ما داد و گفت از هرکسی که خودرواش را در محدوده این خیابان پارک کرد، پس از دادن قبض‌ها، مبالغی دریافت کنیم، قرار شد وی آخر هفته‌ها به سراغمان بیاید و پول‌ها را بگیرد.

آنها افزودند: با راهنمایی این مرد، کارمان را شروع کردیم اما در همان روز اول دستگیر شدیم.

برپایه این گزارش، با اظهارات این ۲ مرد، متهمان با دستور بازپرس نوفرستی راهی زندان شدند تا تحقیقات بیشتری درباره ادعای آنها صورت گیرد.

کد خبر 53328

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز